Szórólaposztás


A szórólapozást a legtöbben csak szükséges rossznak tekintik. Azok is, akik osztják a lapokat, és azok is, akikre megpróbálják “rátukmálni” azokat.

hostess-ek kiállításra, expo-ra

Esetenként már a szórólaposztó személye gátja lehet a kommunikációnak, és egy sikertelen szórólapos kampánynak súlyos anyagi következményei lehetnek – egyrészt kidobott pénz a nyomdaköltség, a szervezés, a szórólapot osztó bére, másrészt a remélt ügyfelek is elmaradnak. Ha egy szórólapot ápolt, mosolygós, szép nők (vagy férfiak – miért ne?) próbálnak a kezünkbe nyomni, sokkal inkább elfogadjuk.

Hostesseink nagy tapasztalattal rendelkeznek, és szinte minden elképzelhető területen segítették már ügyfeleink munkáját. A visszajelzések alapján tevékenységünk mindig sokkal sikeresebb, mintha a hirdető cég a saját alkalmazottaival végezné a szórólaposztást.

Az utcán vagy egy bevásárlóközpontban megszólított potenciális ügyfelek soha nem találkozhatnak unott, kellemetlenkedő, udvariatlan emberekkel. A szórólapokat osztó hostesseink kiválogatása során elsődleges cél, hogy megjelenésük bizalmat építsen, és megfelelően képviseljék az Ön cégét.

Ha a szórólaposztást nem úgy akarja letudni, mint szükséges rossz, ahol unott emberek unott embereken keresztül a kukába juttatják el a szóróanyagot, akkor bízza a munkát megfelelő személyekre!